Opprette skjema

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  »No topics above this level«

Opprette skjema

Return to chapter overview

Opprette et nytt skjema

 

Du oppretter et skjema ved å klikke på Ny-knappen under Hendelser (som befinner seg oppe i venstre kolonne i pasientjournaloversikten).  Velg dato (om annen enn dagens) for skjemaet, velg skjematype fra skjemalisten under, og klikk OK.  Fyll inn alle påkrevde felter i skjemaet, samt aktuelle valgfrie felt.  

 

Til slutt kan du legge til evt. supplementærinformasjon og kommentarer ved å hake av boksen merket Kommentarer / fritekst og skrive i feltet som dukker opp. Du kan kopiere fra tidligere notater ved å bruke Ctrl-Ins for å kopiere og Shift-Ins for å lime inn teksten igjen i kommentarfeltet.

 

For mer informasjon om kommentarfeltet, se kommentarfelt.

 

 

Opprette et nytt skjema

Opprette et nytt skjema

 

1.Velg Ny under Hendelser for å opprette et nytt skjema
 

2.Velg dato for skjema (GBD velger automatisk dagens dato om bruker ikke velger dato)
 

3.Finn skjematype i skjemalisten.  For å finne frem i listen, kan du skrive inn navnet på skjema du leter etter
 

4.Klikk OK

 

 

Favoritt

 

Ved siden av Ny-knappen finner du Favoritt-knappen.  Når du klikker på favorittknappen får du opp en liste over skjema som er rangert etter hvor ofte du bruker dem.  Du velger fra Favorittlisten på samme måte som du velger fra Ny-listen.